Dva týdny před odjezdem na mistrovství Evropy představila Česká padelová federace nové reprezentační dresy, ve kterých budou ve španělském Bilbau hrát oba národní týmy, tedy mužů i žen. Reprezentanty vybavila firma JOMA, přičemž na přední části dresů je patrné dominantní logo CUPRA jako dojednaná součást reklamní kampaně této španělské automobilky.
Čeští padelisté se účastní evropského mistrovství teprve potřetí v historii, po premiérové účasti v roce 2017 v portugalském Estorilu na něm startovali ještě před dvěma lety v Lisabonu.
„Spolupráce se zastoupením CUPRA v České republice nám pomůže zajistit pro reprezentanty výrazně lepší podmínky, než tomu bylo na předchozích šampionátech,“ uvedl Milan Prokš, předseda České padelové federace.
Mimochodem, automobilová značka CUPRA je například partnerem World Padel Tour, nejprestižnějšího světového okruhu profesionálních turnajů.
Nové dresy, designované do českých národních barev (modrá, bílá a červená) převzali reprezentanti na posledním společném tréninkovém kempu v Praze o minulém víkendu. Tak ať jim přinesou štěstí!
. .
Česká padelová federace vznikla v roce 2015 jako reakce na stále se zvyšující popularitu tohoto nového sportovního odětví. Po vzoru obdobných organizací, kterých po celém světě existují desítky, tvoří hlavní náplň ČPF organizace sportu, jeho propagace a vytváření hráčsky příjemného prostředí.
International Padel Federation